INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA

 

 

KĄCIK ZABAW DLA DZIECI

 

 

PYSZNE DOMOWE POSIŁKI

RELAKS Z WIDOKIEM NA GÓRY

 

 

 

 

 


REGULAMIN

  1. Procedura rezerwacji Rezerwacje pobytu w Gościńcu nad Potokiem mogą być dokonywane drogą mailową bądź telefonicznie. Rezerwacja telefoniczna oraz mailowa wymaga podania kilku istotnych informacji. Są to: imię i nazwisko Gościa, adres mailowy, numer telefonu. W momencie otrzymania zgłoszenia rezerwacyjnego wysyłamy Dokument Wstępnej Rezerwacji. Rezerwacje należy potwierdzić poprzez wpłatę zadatku w wysokości 30 % kosztów pobytu, w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania Dokumentu Wstępnej Rezerwacji. Numer konta bankowego wskazany jest we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji. Po odnotowaniu wpływu zadatku potwierdzamy rezerwację drogą mailową. Brak wpływu zadatku w okresie 7 dni od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu.
    Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji po upływie 21 dni przed przyjazdem.
    2. Płatności Cennik za usługi dostępny jest na naszej stronie internetowej. Należność za pobyt Gość reguluje w dniu przyjazdu, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12:00. Forma płatności: gotówka. Niewykorzystanie całości lub części pobytu w zarezerwowanym terminie przez Gościa, nie skutkuje zwrotem płatności za usługę, ani obniżeniem ceny usługi za niewykorzystany okres.
    Pobyty oraz wszelkie usługi dodatkowe, jakie świadczy obiekt mogą być rozliczane na podstawie rachunku fiskalnego lub faktury VAT. Dane do faktury VAT muszą zostać podane w momencie dokonywania rezerwacji.                                                                                                                                                                                                                                                                                     3. Dodatkowe regulacje: Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu. W przypadku pobytów z dziećmi – wymagamy również okazania dokumentu dziecka w celu weryfikacji jego wieku. Pokój wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godziny 15:00 i trwa do godziny 10:00. Nieopuszczenie przez Gościa pokoju do godziny 10:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę. Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią.
    W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich do właścicielowi, co umożliwi niezwłoczną reakcji i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
    Goście mają obowiązek uszanowania ciszy nocnej w godzinach od 23.oo do 7.oo. Za zagubienie klucza do pokoju pobierana jest opłata związana z kosztem zamiennika. Do dyspozycji Gości pozostaje narciarnia sprzętu i obuwia sportowego. Sprzęt narciarski musi być przechowywany w tym pomieszczeniu. Na terenie obiektu zabrania się chodzenia w butach narciarskich.
    Na życzenie Gości udostępniamy żelazko i deskę do prasowania.Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju na jego życzenie zostaną odesłane na koszt Gościa, pod wskazany przez niego adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te po miesiącu od daty wyjazdu zostaną zniszczone.
    W Gościńcu nad Potokiem obowiązuje całkowity zakaz wstępu i pobytu ze zwierzętami.                                                                                                                                                                                4. Dzieci: Na terenie obiektu opiekę nad dziećmi sprawują i odpowiedzialność za nie ponoszą rodzice lub opiekunowie. Przedmioty należące do wyposażenia kącika dla dzieci (stoliki, krzesełka, zabawki i inne) nie powinny zmieniać swojego stałego miejsca użytkowania.                                                                                                                                                                                5.Gastronomia: Gościniec nad Potokiem oferuje również usługi gastronomiczne. Miejscem spożywania posiłków jest jadalnia. Śniadania serwowane są w formie bufetu szwedzkiego. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość przygotowania posiłków ‘na wynos’. Cennik takich usług sprecyzowany jest w jadalni. Na specjalne życzenie Gości lub w ramach pakietów pobytowych, istnieje także możliwość przygotowania obiadokolacji.                                                                                                                                                                                                                                                           6. Wizyty Gości nie zameldowanych: Odwiedzający, którzy nie są zameldowani mają możliwość spotkania się z mieszkańcami w ogólnodostępnej części gościnnej na poziomie recepcji. Gość zameldowany ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z winy go odwiedzających .                                                                                                                                                                                                                                                                                                  7. Przepisy przeciwpożarowe: Z uwagi na konstrukcję budynku oraz w obliczu ogólnych przepisów przeciwpożarowych Goście zobowiązani są pamiętać o tym, że w pokojach nie wolno używać urządzeń niebędących na wyposażeniu pokoi, w szczególności grzałek i czajników elektrycznych, żelazka. Do dyspozycji Gości oddajemy aneks kuchenny wyposażony w czajnik, lodówkę, mikrofalę wraz z niezbędnymi naczyniami.
    Zgodnie z ustawą, w pokojach obowiązuje także całkowity zakaz palenia. Zakaz dotyczy także części wspólnych budynku. Łamanie zakazu podlega karze w wysokości 300 zł. Na terenie obiektu wyznaczone są specjalne miejsca, w których wolno palić, m.in. balkony. Gospodarz zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wymeldowania Gości, wobec których udowodniono niestosowanie się do zakazu. Jeżeli wymeldowanie następuje przed oficjalną datą wyjazdu, wymeldowanie łączy się z utratą należności za całość pobytu.
    8. Usterki: Pensjonat ma obowiązek udostępnić Gościom pokój, w którym nie odnotowano żadnych usterek ani zniszczeń. Każdą zauważoną w dniu przyjazdu usterkę lub awarię należy niezwłocznie zgłosić właścicielom. W przypadku braku zgłoszenia usterki w dniu wprowadzenia się do pokoju lub w dniu ich powstania, sprawcą uszkodzenia uznawana jest osoba, która zamieszkuje dany pokój. Koszt naprawy wszelkich dokonanych zniszczeń w wyposażeniu pokoju ponoszą Goście.
    9. Parking: Gościniec nad Potokiem oferuje swoim Gościom możliwość skorzystania z parkingu. Parking jest bezpłatny, monitorowany, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej.
    Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu Gościa oraz znajdujące się w nim mienie.